Nahoru  ▲

Zaměřujeme se na cvičení budoucích maminek v těhotenství, cvičení po porodu, předporodní přípravu pro budoucí maminky a zdravotní cvičení pro ženy všech věkových kategorií s gynekologickými a urologickými problémy.
Cvičení i přednášky jsou vedeny registrovanými porodními asistentkami. Více se dozvíte v jednotlivých kategoriích.

AKTUALITY

CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ - úterý od 16.15 hod. 

CVIČENÍ PO PORODU A PRO ŽENY - středa od 18.00 hod.

PŘEDPORODNÍ PŘÍPRAVA - pondělí od 15.30 hod. 

MASÁŽE TĚHOTNÝCH 

vše na základě objednání

Objednávat se můžete mailem, telefonicky a v aplikaci WhatsApp

Vstup na základě platných Opatření MZ.

 

Cvičení pro ženy

Cvičení pro ženy je určeno pro všechny ženy všech věkových kategorií, které chtějí něco pro sebe udělat!

  • Pro ženy, které nemají žádný problém, ale také nechtějí k nějakému dospět a "chtějí se hýbat!".
  • Pro ženy v šestinedělí, ale i po něm...!
  • Pro ženy, které mají problém se stressovou inkontinencí (samovolným nechtěným únikem moči) ať už jen občas mimořádně nebo pravidelně ( např. při kašli, běhu, prudkém pohybu, nachlazení apod.)
  • Pro ženy před a po gynekologické operaci.

Cvičení je zaměřeno na posilování svalů pánevního dna (tzv. gymnastiku pánevního dna). Není však třeba se obávat nějakých velkých výkonů, cvičení převážně probíhá vleže na podložkách, je klidné, nesilové, bez otřesů.

Posilování pánevního dna spočívá v nacvičení uvědomění si svalů pánevního dna, jejich ovládání a posílení, aby fungovaly tak, jak mají, tedy aby nedocházelo k nechtěnému úniku moči.

Cvičení je zaměřeno také na správné držení těla, na posílení zádových svalů a břišních svalů, což nám ve finále umožňuje i lépe ovládat svaly pánevního dna.

Cvičíme na podložkách, s pomůckami i bez nich, s overbally, destičkami, míčky, balony.

Na konci každého cvičení je relaxace - tedy celkové uvolnění a uklidnění těla. Změna Vašeho dosavadního zdravotního stavu a Vašich zdravotních problémů nenastala najednou, proto i návrat Vašeho těla do správné kondice bude pozvolný a vyžaduje hlavně trpělivost! Pravidelným dlouhodobým cvičením jistě dosáhnete úspěchu.