Nahoru  ▲

Zaměřujeme se na cvičení budoucích maminek v těhotenství, cvičení po porodu, předporodní přípravu pro budoucí maminky a zdravotní cvičení pro ženy všech věkových kategorií s gynekologickými a urologickými problémy.
Cvičení i přednášky jsou vedeny registrovanými porodními asistentkami. Více se dozvíte v jednotlivých kategoriích.

AKTUALITY

CVIČENÍ V LÉTĚ:

CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ - každé úterý od 16.15 hod. (objednání nutné)

CVIČENÍ PO PORODU A PRO ŽENY - středa od 18.00 hod. - 30.6., 21.7., 18.8., 25.8.2021 

PŘEDPORODNÍ PŘÍPRAVA - na základě objednání

PŘEJEME VÁM KRÁSNÉ LÉTO

 

Cvičení po porodu

Co nejdříve po porodu doporučujeme začít cvičit, zvláště posilovat svaly pánevního dna. Pánevní dno je těhotenstvím a porodem velice silně zatěžováno a uvolněná svalová vlákna se těžce vracejí tzv. do původního stavu. Bez vlastního přičinění se velmi často ani do původního stavu nedostanou, ochabnou a to může v blízké budoucnosti vést k nepříjemné komplikaci a to močové inkontinenci - nechtěnému samovolnému úniku moči. Pokud ale čerstvá maminka začne brzy po porodu tyto svaly procvičovat a posilovat, nemusí k této komplikaci nikdy dospět.

Navíc pravidelným cvičením se rychleji dostane zpět do kondice. Cvičení a relaxace, která je také součástí cvičení, pomáhá vyplavovat endorfiny - "hormony štěstí", které nám navodí příjemný pocit a pohodu. Cvičením navíc procvičujete správné držení těla, břišní a zádové svaly.

Cvičení probíhá ve středu v rámci cvičení pro ženy.