Nahoru  ▲

Zaměřujeme se na cvičení budoucích maminek v těhotenství, cvičení po porodu, předporodní přípravu pro budoucí maminky a zdravotní cvičení pro ženy všech věkových kategorií s gynekologickými a urologickými problémy.
Cvičení i přednášky jsou vedeny registrovanými porodními asistentkami. Více se dozvíte v jednotlivých kategoriích.

AKTUALITY

1. lekce předporodní přípravy:

POVÍDÁNÍ O TĚHOTENSTVÍ A PORODU

se koná 3.9.2018 od 16.00 hod. - vhodná pro budoucí maminky v 1.polovině těhotenství

PŘIJÍMÁME OBJEDNÁVKY

 

CVIČENÍ PO PORODU A PRO ŽENY

Cvičení pro ženy se v červenci a srpnu nekoná.

 

CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ

se během července a srpna bude konat pouze od 16.15 hod.

PŘEJEME VÁM KRÁSNÉ LÉTO 

Cvičení pro ženy

Cvičení pro ženy je určeno pro všechny ženy všech věkových kategorií, které chtějí něco pro sebe udělat!

  • Pro ženy, které nemají žádný problém, ale také nechtějí k nějakému dospět a "chtějí se hýbat!".
  • Pro ženy v šestinedělí, ale i po něm...!
  • Pro ženy, které mají problém se stressovou inkontinencí (samovolným nechtěným únikem moči) ať už jen občas mimořádně nebo pravidelně ( např. při kašli, běhu, prudkém pohybu, nachlazení apod.)
  • Pro ženy před a po gynekologické operaci.

Cvičení je zaměřeno na posilování svalů pánevního dna (tzv. gymnastiku pánevního dna). Není však třeba se obávat nějakých velkých výkonů, cvičení převážně probíhá vleže na podložkách, je klidné, nesilové, bez otřesů.

Posilování pánevního dna spočívá v nacvičení uvědomění si svalů pánevního dna, jejich ovládání a posílení, aby fungovaly tak, jak mají, tedy aby nedocházelo k nechtěnému úniku moči.

Cvičení je zaměřeno také na správné držení těla, na posílení zádových svalů a břišních svalů, což nám ve finále umožňuje i lépe ovládat svaly pánevního dna.

Cvičíme na podložkách, s pomůckami i bez nich, s overbally, destičkami, míčky, balony.

Na konci každého cvičení je relaxace - tedy celkové uvolnění a uklidnění těla. Změna Vašeho dosavadního zdravotního stavu a Vašich zdravotních problémů nenastala najednou, proto i návrat Vašeho těla do správné kondice bude pozvolný a vyžaduje hlavně trpělivost! Pravidelným dlouhodobým cvičením jistě dosáhnete úspěchu.