Nahoru  ▲

Zaměřujeme se na cvičení budoucích maminek v těhotenství, cvičení po porodu, předporodní přípravu pro budoucí maminky a zdravotní cvičení pro ženy všech věkových kategorií s gynekologickými a urologickými problémy.
Cvičení i přednášky jsou vedeny registrovanými porodními asistentkami. Více se dozvíte v jednotlivých kategoriích.

AKTUALITY

 

CVIČENÍ PRO ŽENY A PO PORODU:

V červenci a srpnu se cvičení pro ženy nekoná.

Po prázdninách začínáme cvičit 4.9.2019 v 18.00.

 

CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ

se přes léto koná v obvyklých časech.

 

CHCETE KOJIT?

doplňková lekce předporodní přípravy pro samotné budoucí maminky

s termínem porodu na srpen 2019 zaměřená na kojení 

22.7.2019 v 18.30 hod.

- přijímáme objednávky na info@zenyatehotne.cz 

- vhodná pro budoucí maminky, které již absolvovaly předporodní přípravu - praktickou a teoretickou lekci

 



Cvičení pro těhotné

Cvičení je zaměřeno na dýchání, budoucí maminky se zde naučí jak mají správně dýchat v těhotenství a při porodu, jak s dechem pracovat, aby ho uměly ovládat. Vlastní cvičení spočívá v počátečním rozehřátí - rozcvičení, dále se posilují všechny svalové části zatěžované těhotenstvím, čímž se zároveň připraví i fyzicky k vlastnímu porodu. Posledních 10 minut probíhá relaxace k celkovému zklidnění organismu a zároveň k naučení těla, jak relaxovat.

Cvičení probíhá 1x týdně, vždy v úterý v odpoledních hodinách. Změna v termínu cvičení je vždy zaznamenána v sekci „Aktuality“.

Na cvičení se nemusíte objednávat, můžete rovnou přijít cvičit. S sebou vždy těhotenskou průkazku a něco pohodlného na cvičení – tepláky, tričko, čisté ponožky. Podložky na cvičení máme ve cvičebně, není třeba si je nosit. Obuv na cvičení nepotřebujete.

Doporučujeme začít cvičit od 12. týdne těhotenství.

Vhodným doplněním cvičení pro těhotné v přípravě k porodu je předporodní příprava.