Nahoru  ▲

Zaměřujeme se na cvičení budoucích maminek v těhotenství, cvičení po porodu, předporodní přípravu pro budoucí maminky a zdravotní cvičení pro ženy všech věkových kategorií s gynekologickými a urologickými problémy.
Cvičení i přednášky jsou vedeny registrovanými porodními asistentkami. Více se dozvíte v jednotlivých kategoriích.

AKTUALITY

CVIČENÍ PO PORODU A PRO ŽENY

ZAČÍNÁME CVIČIT OD 12.9.2018 V 18.00 HOD.

 

CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ

OD 11.9.2018 SE CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ KONÁ V OBOU ČASECH:

 OD 15.00 HOD, PRO TĚHOTNÉ OD 29. TÝDNE TĚHOTENSTVÍ

OD 16.15 HOD. PRO TĚHOTNÉ PO 12. TÝDNU TĚHOTENSTVÍ

 

Těšíme se na Vás!



Cvičení pro těhotné

Cvičení je zaměřeno na dýchání, budoucí maminky se zde naučí jak mají správně dýchat v těhotenství a při porodu, jak s dechem pracovat, aby ho uměly ovládat. Vlastní cvičení spočívá v počátečním rozehřátí - rozcvičení, dále se posilují všechny svalové části zatěžované těhotenstvím, čímž se zároveň připraví i fyzicky k vlastnímu porodu. Posledních 10 minut probíhá relaxace k celkovému zklidnění organismu a zároveň k naučení těla, jak relaxovat.

Cvičení probíhá 1x týdně, vždy v úterý v odpoledních hodinách. Změna v termínu cvičení je vždy zaznamenána v sekci „Aktuality“.

Na cvičení se nemusíte objednávat, můžete rovnou přijít cvičit. S sebou vždy těhotenskou průkazku a něco pohodlného na cvičení – tepláky, tričko, čisté ponožky. Podložky na cvičení máme ve cvičebně, není třeba si je nosit. Obuv na cvičení nepotřebujete.

Doporučujeme začít cvičit od 12. týdne těhotenství.

Vhodným doplněním cvičení pro těhotné v přípravě k porodu je předporodní příprava.