Nahoru  ▲

Zaměřujeme se na cvičení budoucích maminek v těhotenství, cvičení po porodu, předporodní přípravu pro budoucí maminky a zdravotní cvičení pro ženy všech věkových kategorií s gynekologickými a urologickými problémy.
Cvičení i přednášky jsou vedeny registrovanými porodními asistentkami. Více se dozvíte v jednotlivých kategoriích.

AKTUALITY

 

CVIČENÍ PRO ŽENY A PO PORODU:

V červenci a srpnu se cvičení pro ženy nekoná.

Po prázdninách začínáme cvičit 4.9.2019 v 18.00.

 

CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ

se přes léto koná v obvyklých časech.

 

CHCETE KOJIT?

doplňková lekce předporodní přípravy pro samotné budoucí maminky

s termínem porodu na srpen 2019 zaměřená na kojení 

22.7.2019 v 18.30 hod.

- přijímáme objednávky na info@zenyatehotne.cz 

- vhodná pro budoucí maminky, které již absolvovaly předporodní přípravu - praktickou a teoretickou lekci

 

Cvičení po porodu

Co nejdříve po porodu doporučujeme začít cvičit, zvláště posilovat svaly pánevního dna. Pánevní dno je těhotenstvím a porodem velice silně zatěžováno a uvolněná svalová vlákna se těžce vracejí tzv. do původního stavu. Bez vlastního přičinění se velmi často ani do původního stavu nedostanou, ochabnou a to může v blízké budoucnosti vést k nepříjemné komplikaci a to močové inkontinenci - nechtěnému samovolnému úniku moči. Pokud ale čerstvá maminka začne brzy po porodu tyto svaly procvičovat a posilovat, nemusí k této komplikaci nikdy dospět.

Navíc pravidelným cvičením se rychleji dostane zpět do kondice. Cvičení a relaxace, která je také součástí cvičení, pomáhá vyplavovat endorfiny - "hormony štěstí", které nám navodí příjemný pocit a pohodu. Cvičením navíc procvičujete správné držení těla, břišní a zádové svaly.

Cvičení probíhá ve středu v rámci cvičení pro ženy.