Nahoru  ▲

Zaměřujeme se na cvičení budoucích maminek v těhotenství, cvičení po porodu, předporodní přípravu pro budoucí maminky a zdravotní cvičení pro ženy všech věkových kategorií s gynekologickými a urologickými problémy.
Cvičení i přednášky jsou vedeny registrovanými porodními asistentkami. Více se dozvíte v jednotlivých kategoriích.

AKTUALITY

POVÍDÁNÍ O TĚHOTENSTVÍ A PORODU

se bude konat 7.5.2018 od 16.00 hod.

Tato lekce předporodní přípravy je vhodná

pro budoucí maminky v 1.polovině těhotenství.

Přijímáme objednávky.

 

CVIČENÍ PRO TĚHOTNÉ V KVĚTNU:

ČTVRTEK: 3.5.2018, 10.5.2018, 17.5.2018

Cvičení probíhá v obvyklých časech. 

Dále jako vždy každé úterý.

 

Cvičení po porodu

Co nejdříve po porodu doporučujeme začít cvičit, zvláště posilovat svaly pánevního dna. Pánevní dno je těhotenstvím a porodem velice silně zatěžováno a uvolněná svalová vlákna se těžce vracejí tzv. do původního stavu. Bez vlastního přičinění se velmi často ani do původního stavu nedostanou, ochabnou a to může v blízké budoucnosti vést k nepříjemné komplikaci a to močové inkontinenci - nechtěnému samovolnému úniku moči. Pokud ale čerstvá maminka začne brzy po porodu tyto svaly procvičovat a posilovat, nemusí k této komplikaci nikdy dospět.

Navíc pravidelným cvičením se rychleji dostane zpět do kondice. Cvičení a relaxace, která je také součástí cvičení, pomáhá vyplavovat endorfiny - "hormony štěstí", které nám navodí příjemný pocit a pohodu. Cvičením navíc procvičujete správné držení těla, břišní a zádové svaly.

Cvičení probíhá ve středu v rámci cvičení pro ženy.