Nahoru  ▲

Zaměřujeme se na cvičení budoucích maminek v těhotenství, cvičení po porodu, předporodní přípravu pro budoucí maminky a zdravotní cvičení pro ženy všech věkových kategorií s gynekologickými a urologickými problémy.
Cvičení i přednášky jsou vedeny registrovanými porodními asistentkami. Více se dozvíte v jednotlivých kategoriích.

AKTUALITY

CVIČENÍ PRO ŽENY 

se 14.11.2018

NEKONÁ

Děkujeme za pochopení

Cvičení po porodu

Co nejdříve po porodu doporučujeme začít cvičit, zvláště posilovat svaly pánevního dna. Pánevní dno je těhotenstvím a porodem velice silně zatěžováno a uvolněná svalová vlákna se těžce vracejí tzv. do původního stavu. Bez vlastního přičinění se velmi často ani do původního stavu nedostanou, ochabnou a to může v blízké budoucnosti vést k nepříjemné komplikaci a to močové inkontinenci - nechtěnému samovolnému úniku moči. Pokud ale čerstvá maminka začne brzy po porodu tyto svaly procvičovat a posilovat, nemusí k této komplikaci nikdy dospět.

Navíc pravidelným cvičením se rychleji dostane zpět do kondice. Cvičení a relaxace, která je také součástí cvičení, pomáhá vyplavovat endorfiny - "hormony štěstí", které nám navodí příjemný pocit a pohodu. Cvičením navíc procvičujete správné držení těla, břišní a zádové svaly.

Cvičení probíhá ve středu v rámci cvičení pro ženy.