Nahoru  ▲

Zaměřujeme se na cvičení budoucích maminek v těhotenství, cvičení po porodu, předporodní přípravu pro budoucí maminky a zdravotní cvičení pro ženy všech věkových kategorií s gynekologickými a urologickými problémy.
Cvičení i přednášky jsou vedeny registrovanými porodními asistentkami. Více se dozvíte v jednotlivých kategoriích.

AKTUALITY

POSLEDNÍ CVIČENÍ V ROCE 2018:

Cvičení pro ženy a po porodu

12. 12. 2018 v 18.15 hod.

Cvičení pro těhotné 

18. 12. 2018 v 16.15 hod.

KRÁSNÝ ADVENT 

 

1.lekce předporodní přípravy, 

vhodná pro budoucí maminky v 1.polovině těhotenství 

Povídání o těhotenství a porodu

se bude konat: 28.1.2019 od 16.00 hod.

PŘIJÍMÁME OBJEDNÁVKY

Cvičení po porodu

Co nejdříve po porodu doporučujeme začít cvičit, zvláště posilovat svaly pánevního dna. Pánevní dno je těhotenstvím a porodem velice silně zatěžováno a uvolněná svalová vlákna se těžce vracejí tzv. do původního stavu. Bez vlastního přičinění se velmi často ani do původního stavu nedostanou, ochabnou a to může v blízké budoucnosti vést k nepříjemné komplikaci a to močové inkontinenci - nechtěnému samovolnému úniku moči. Pokud ale čerstvá maminka začne brzy po porodu tyto svaly procvičovat a posilovat, nemusí k této komplikaci nikdy dospět.

Navíc pravidelným cvičením se rychleji dostane zpět do kondice. Cvičení a relaxace, která je také součástí cvičení, pomáhá vyplavovat endorfiny - "hormony štěstí", které nám navodí příjemný pocit a pohodu. Cvičením navíc procvičujete správné držení těla, břišní a zádové svaly.

Cvičení probíhá ve středu v rámci cvičení pro ženy.